Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Flygon:Konstigt jag har läst någonstans att man kunde få den via en ticket på ruby/sappire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 det stämmer inte... eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Pokémon Channel är det lättaste. Spela spelet i sex dagar och man får Jirachi som man kan ladda ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Kunde man inte få den genom nån slags rymdfärga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Coolen hur många gngr måste man säga att detta är forum :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Jag vet då inte vad gngr är men först var den har tråden i fel forum så jag ska ändra mitt inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Kunde man inte få den genom nån slags rymdfärga? Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Coolen hur många gngr måste man säga att detta är forum :S vad menar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Men lol på dig asså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Han menar ggr (gånger). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg