Hoppa till innehåll

Game Hacking

zelda-boy
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

det här med färger så är det inte game hacking. och min email som jag har på min account här kolla den med samma account på www.gamehacking.com

sen sök efter personen kevin5475845 och han har samma email som jag för att jag är en utav dom men sidan har startat som så jag har bara en enda post hittils va tvungen att registrera om mig och jag har inte varit inne så länge på på fuska.se har glömt bort den hära sidan...

här är en link till en trainer jag håll på med det är till FF7 är inte klar med trainer men jag har tappat bort eller förlorat min fil till addresserna jag håll på med föressten här är en tutorial jag skrev på gamehacking.com

trainern:FF7 trainer av mig det står min email i trainern

tutorialen:

hi welcome to my tutorial on how to get free items

things you need

t-search

FF7 Final Fantasy 7

tutorial:

now first open FF7

now play the game and get at least

2 different items now

get 1 item to the first slot

now open t-search and open the process FF7

and do a search on unknown value then go back to your game and change items so you 2 item is on the first slot now go back to t-search and search for the

value has changed or changed i don't remember what name it is but is is like has changed

now search for that then go back to your game and change items again and do a next search value has

changed go back to your game and do not change items now play your game a little if you get items in a fight don't change the items in the first slot

now go back to t-search and search for value has

not changed. now go back to your game and swap items

now search for value has changed again repeat until you get 1 result left

now remember if you swap items and go to t-search and search for has changed and if not swapping just playing a little go back to the game and search for

has not changed now if you id correct you should have

1 address left or 2 or 3 or 4

about 7 max

now click on 1 address and change the number

only from 0-255 and if your item on slot 1 changes

to like ultima weapon you done it now change the item you just got to like slot 2 and go back to t-search. and change the address you got on slot 1 to

the next item you want and then change slot again on that

remember this if you have like 99 potions change the potions to like a weapon or so and you got 99"your item"

but you can search for the value of how many items

you have too but i am not gonna write that now

have a nice day

remember search for 2 byte when you do this or 1

and have that nice day

kevin5475845

[email protected]

gör det dära om ni kan jag lärde det dära på typ 30 min efter jag har läst det

Redigerat av zelda-boy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det här med färger så är det inte game hacking. och min email som jag har på min account här kolla den med samma account på www.gamehacking.com

sen sök efter personen kevin5475845 och han har samma email som jag för att jag är en utav dom men sidan har startat som så jag har bara en enda post hittils va tvungen att registrera om mig och jag har inte varit inne så länge på på fuska.se har glömt bort den hära sidan...

här är en link till en trainer jag håll på med det är till FF7 är inte klar med trainer men jag har tappat bort eller förlorat min fil till addresserna jag håll på med föressten här är en tutorial jag skrev på gamehacking.com

tutorialen:

things you need

t-search

FF7    Final Fantasy 7

tutorial:

now first open FF7

2 different items now

and do a search on unknown value then go back to your game and change items so you 2 item is on the first slot now go back to t-search and search for the

value has changed or changed i don't remember what name it is but is is like has changed

now search for that then go back to your game and change items again and do a next search value has

changed go back to your game and do not change items now play your game a little if you get items in a fight don't change the items in the first slot

now remember if you swap items and go to t-search and search for has changed and if not swapping just playing a little go back to the game and search for

about 7 max

to like ultima weapon you done it now change the item you just got to like slot 2 and go back to t-search. and change the address you got on slot 1 to

remember this if you have like 99 potions change the potions to like a weapon or so and you got 99"your item"

have a nice day

and have that nice day

kevin5475845

[email protected]

så du lärde dej utav din egna tutorial?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tutorialen:

things you need

t-search

FF7    Final Fantasy 7

tutorial:

now first open FF7

2 different items now

about 7 max

have a nice day

and have that nice day

kevin5475845

[email protected]

mm gjorde du det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den där tutorialen. man vet ju aldrig om han har skrivit den själv eller kopierat den..

om han e en riktig hacker. låter han då oss se en enkel kod som:

om han kan göra detta så e han en riktig game hacker:

gör en kod som hackar liero extreme och tvingar det att ge oändlig hälsa i singe player modet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

liero extreme har inte det spelet och jag har faktiskt skrivit den dära tutorialen

men jag burkar inte använda punkter ofta och jag skrev den i skolan.. men om ni inte tror mig så kan vi väll avsluta den hära topicen

föressten här får ni ett uppdrag av mig som ja har gjort min kompis har sett mig göra de också

hacka livet på delta force:land warrior livet syns inte men du kan endå skaffa adressen till den

そうあなたの生命との何かをする行きなさい。 <---- hoppas ni kan se japanskt text

översätt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

Dela

• Skapa ny...