Herr Mussla Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Detta är riktigt coolt! Jag har sett att man kan besöka världarna; the pirates of the carribean, Simbas, Mulans, Och en annan typ rymdvärld. Man oxå besöka lite gamla världar med, men det häftigaste är att man kan komma till Musses värld kan man säga, i den kort filmen där han är svartvit och åker båt: Steamboat Willie! Nån som vet nåt mer? :gitarr: Jo juste. man kan oxå spela sopm en annan gubbe som heter typ Roxas. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Ju jag vet en nyhet att man kan anta olika former som mage form- då bli man stakare i magi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Om ni vill veta nått om spelet kan ni fråga mig har klarat ut det två gånger. :) , Japp det är sant, du börjar spelet som Roxas. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brynjard Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Om ni vill veta nått om spelet kan ni fråga mig har klarat ut det två gånger. :) , Japp det är sant, du börjar spelet som Roxas. :) Ser fram emot den svenska upplagan som f*n! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Har du spelet eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Har du spelet eller? Japp, köpt från usa. Spelet är grymmt! Bäst! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddy_cool_94_ Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 När kommer den till Sverige??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Sora är roxas. Ja tror att han har fått minnesförlust eller något sånt! Dom sa det i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Vadå, spelet har ju redan kommit ut? Det kom ju i slutet av september. Jag skriver upp alla världar samt vilka filmer de är ifrån: Disney Världar Beast's Castle (Skönheten och Odjuret) Olympus Coliseum (Herkules) The Land of Dragons (Mulan) Port Royal (Pirates of the Carribean) Agrabah (Aladdin) Disney Castle (Ingen speciell film) Atlantica (Lilla Sjöjungfrun) Timeless River (Steamboat Willie) Hundred-Acre Wood (Nalle Puh) Halloween Town (A Nightmare Before Christmas) Pride Lands (Lejonkungen) Space Paranoid (Tron) Final Fantasy Världar Twilight Town Hollow Bastion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Ripto... Hollow Bastion & Twilight Town är inte Final Fantasy världar de är påhittade Kingdom Hearts-världar.. Roxas är Sora's Nobody Namine är Kairi's Nobody Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Twilight Town och Hollow Bastion är visst FF-världar, det är ju där alla karaktärer från spelen håller till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZELDA-LEGEND Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 :kung: :kung: Fråga mig allt som ni behöver hjälp med på Kingdom hearts 2. Har klarat spelet 100% har alla saker alla 5 fotmer och alla nycklar och är lvl 99 och det var i Proud mode. Klarat alla minigame och alla mission. Så ni vet så är det inte Ultima Weapon den bästa nyckeln det är Fenrir som man får av Tifa. :kung: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg