Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 jag har bara sett 1.2;an inte 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 jag har bara sett 1.2;an inte 3:an Då är mitt lilla tips till dig.... SE den! :P Det spelar ingen roll att den är lite overklig. Föresten behövs det kanske. Vem vet? Mission impossible 3 är oventad och superbra. Jag kan nog inte säga mer än så! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Naj jag vet inte om de är så himmla "verkliga" brunhilde ... Jag tycker i alla fall att Mission impossible filmerna är hel jysta. :cool: Och det kan väl va kul att se en "overklig" film också. Om ni inte sett 3:an så kan ni väl ge den en chans! :ph34r: Nämn 3 saker från varje film som är overkligt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 jag har kommit på tre filmer som är verkliga, save private ryan, den tunna röda linjen och black hawk down Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 26 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Så du menar att alla lever så lyckliga sen. Att det alltid går bra i slutet efter att det har varit ett litet missförstånd? Jag tycker inte att det är så verkligt att allt går så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 jag ska se den om en vecka längtar dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 29 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 jag ska se den om en vecka längtar dit Då hoppas jag att du har det så kul! Du får tala om vad du tyckte om filmen se... glöm inte det. Är ju kul att höra vad ni som sett den tyckte :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 öhmm, jag fattar inte vad ni snackar om?? nämn 3 filmer som inte är overkliga...lycka till <_< Jag gillar dem inte för att de är overkliga, jag gillar bara inte storyn, skådisarna m.m. Dessutom är såna där filmer i stort sätt smådryga enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Mission Impossible 3 har ju varit försenad för den förra regissören hoppade av och det kostade rejält på moralen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.