Hoppa till innehåll

Vad Skulle Ni Göra Om Det Fanns Pokemon På Riktig


Gäst 2paac
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Radicus

Orkar inte leka med Pokemons och sådant, vill hellre bara använda dom för att jobba och skaffa en "vanlig" hund och inget monster.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 121
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

FuzioN: jag tror inte att dom skulle vara tecknade om dom fanns på riktigt...

Outside Enemy: om dom fanns, varför utrota dem? inte konstigt att många djur dör ut om alla tänker som dig....

själv skulle jag bara njuta av livet, men jag skulle fånga en flygon iallafall....

 

Det är inga djur, det är monster. Vill du ha monster på jorden ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

erkänn...det skulle ju också funnits (konstiga) pedofiler och sånt som våldtog dom elr...?

 

JAg tror att de kan försvara sig... Den som våldtar en Charmander blir ganska bränd i... lol

 

 

Men jag skulle skaffa lite Pokemon som Metagross, Blaziken, Heracross, Aerodactyl, Snorlax och Alakazam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men asså dom är kanske monster men djur attackerar människor dom med, men utrotar vi dom,hugger huvudena av dom och äter vi dom, (och kanske häst,gris,kor,renar och älgar, men ändå) och våldtar dom? nää just det! men även monster ska väl få leva lr? om djur vore smarta skulle dom tycka det var vi som var monster lr hur?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

men asså dom är kanske monster men djur attackerar människor dom med, men utrotar vi dom,hugger huvudena av dom och äter vi dom, (och kanske häst,gris,kor,renar och älgar, men ändå) och våldtar dom? nää just det! men även monster ska väl få leva lr? om djur vore smarta skulle dom tycka det var vi som var monster lr hur?!

 

Ta bort det i fetstil så stämmer det, dessutom har vi utrotat en hel del djur också...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehum... det finns vissa dom våldtar vanliga djur också... Men men, åter till ämnet! :D

jag skulle nog välja en Charmander som min första sen skulle den vara en Charizard, sen skulle jag skaffa en Eevee kanske, en Growlithe (skulle bli till Arcanine sen) en Pichu, Chikorita (kanske) och sen kanske en Squirtle eller nåt ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...