flygon Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 blizzey, om du hatar pokemon varför heter du Blizzey? varför skriver du i det här forumet? varför tycker ni "mogna" att ni är mogna ? ni är inte mer mogen än mig och alla andra här!!! :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) hade tatt chickorita för söt :P det är inte moget och anklaga pokemon att vara barnsligt jag sitter sj och spelar det ibland men bara föratt jag gillar sja spelet i sig inte pokemon edit:fel pokemon :lol: Redigerat 23 Maj 2006 av death-man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) Skaffa en Matte-pokemon som har alla tal inprogrammerat i sin lilla hjärna. Då börjar jag jobba hemma istället för att arbeta på en särskild plats och sedan låter jag den jobba åt mig. Undertiden som jag blir stenrik, så spelar jag CS hela dagen och dricker en iskall Coca-Cola i min vänstra hand och kallar mig den nya HeatoN & kanske donerar pengar till en av mina gamla amerikanska websida där dom gör Parodier av olika saker i musikvideos. (Till exempel pokemon) www.smosh.com . Eller kanske skaffa mig världsherrevälde och be "Team Rockets" ledare att göra mig till en mutant & blir väldigt mäktig och kallar mig "Source of evil". Vill bara påpeka att jag inte har något emot pokemon så ingen anklagar mig för någonting. Liksom, Pokemon är inte töntigt & mobbat. Det är ett intresse vissa gillar och om du(Blizzey) inte respekterar det, ring Hitler och säg att du är emot Pokemon. Han skulle nog gilla det förslaget men kom inte till en tråd som är enbart för seriösa som gillar att snacka om Pokemon, förstör det inte då. Pokemon är liksom som en stor del av Mangan/animen, bara att en stor del av fansen är rätt små. Blizzey, om du väntar i ungefär 8 år så kommer intresset visa sig, men vid din ålder(0 år) skall du även respektera andra lika mycket som de du tycker är "mogna". Redigerat 23 Maj 2006 av FuzioN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Matte-Pokémon... kanske Porygon? Den är väldigt smart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jannejan:Ja den är en data-pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 exakt. Menade du att jag hade korrekt? ps, jag har ändrat lite av det förra inlägget så Blizzey borde veta vad han har sagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Ja, man får väl ha lite fantasi! ;) Och bra skrivet, FuzioN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) nej jag menar om porygon... tack för att du hjäper oss i kampen mot spammare+dom som tror dom är "mogna" ! Redigerat 23 Maj 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genie Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag skulle vilja ha Deoxys och Pidgott och flyga om kring och besgra Gym och fånga alla legendariska pokemon!!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 jag skulle fånga GROUDON OCH UTROTA OUTSIDE ENEMY. Muahahaha!!!! Ha ha, ja det är humor ja det är humor... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Matte-Pokémon... kanske Porygon? Den är väldigt smart. Metagross och Alakazam är de smartaste. Porygon skulle bara hjälpa att göra wallhack i CS utan att bli upptäckt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg