Hoppa till innehåll

Vad Skulle Ni Göra Om Det Fanns Pokemon På Riktig

Gäst 2paac

Rekommendera inlägg

• Svar 121
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Yantra

hade tatt chickorita för söt :P det är inte moget och anklaga pokemon att vara barnsligt jag sitter sj och spelar det ibland men bara föratt jag gillar sja spelet i sig inte pokemon

edit:fel pokemon :lol:

Redigerat av death-man
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Skaffa en Matte-pokemon som har alla tal inprogrammerat i sin lilla hjärna.

Då börjar jag jobba hemma istället för att arbeta på en särskild plats och sedan låter jag den jobba åt mig.

Undertiden som jag blir stenrik, så spelar jag CS hela dagen och dricker en iskall Coca-Cola i min vänstra hand och kallar mig den nya HeatoN & kanske donerar pengar till en av mina gamla amerikanska websida där dom gör Parodier av olika saker i musikvideos. (Till exempel pokemon) www.smosh.com .

Eller kanske skaffa mig världsherrevälde och be "Team Rockets" ledare att göra mig till en mutant & blir väldigt mäktig och kallar mig "Source of evil".

Vill bara påpeka att jag inte har något emot pokemon så ingen anklagar mig för någonting.

Liksom, Pokemon är inte töntigt & mobbat.

Det är ett intresse vissa gillar och om du(Blizzey) inte respekterar det, ring Hitler och säg att du är emot Pokemon.

Han skulle nog gilla det förslaget men kom inte till en tråd som är enbart för seriösa som gillar att snacka om Pokemon, förstör det inte då.

Pokemon är liksom som en stor del av Mangan/animen, bara att en stor del av fansen är rätt små.

Blizzey, om du väntar i ungefär 8 år så kommer intresset visa sig, men vid din ålder(0 år) skall du även respektera andra lika mycket som de du tycker är "mogna".

Redigerat av FuzioN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

exakt.

Menade du att jag hade korrekt?

ps, jag har ändrat lite av det förra inlägget så Blizzey borde veta vad han har sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...