Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Annars alltid huvudet på ett silverfat... vad menar du ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 nja vet inte riktigt men försöka att skaffa en pikatchu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3tonfiskar Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Bli uppföddare :lol:. dom som ville döda hoppas pockemonen får får tag i er.... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 :cool: B) TREEEEEEEEEEEEEEEEEEEECCKO!!!!!!!!!!!!! För att Sceptile e min favorite!! :wub: :wub: samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Annars alltid huvudet på ett silverfat... Folk har erbjudit stora summor pengar om man dödade Osama Binladin och sedan lade hans huvud på ett silverfat. Saken hängde ihop med en annan persons inlägg eftersom han sa att du skulle bli dödad av rovdjur så jag påpekade ett annat alternativ för att döda dig. Du kanske inte förstår, det gäller logik vettu. Men även om du hatar Pokemon så j*vla mycket, skapa en "anti-pokemon tråd". Men du behöver inte påpeka det i alla trådar om Pokemon eftersom du är så fjantig! (obs, jag gillar inte pokemon men har inget emot det) Det är okey att visa sina känslor, men du behöver inte uttrycka dig så jävligt elak och eftersom ingen verkar hålla med dig att det är inte normalt att hålla på med Pokemon så kan du dra tillbaka de onödiga inläggen som du har postat. Så fanimej att du kommenterar sådana saker, ditt otäcka rykte börjar skrynkla. Back to topic : Kanske skaffar mig världsherrevälde med mäktiga Pokemon på min sida. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Bra sagt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 (redigerat) * Flygon, man blir smickrad... Skaffa mig en odödlig Pokemon som är stark som f*n, och tar över en ögrupp och skapar värsta turneringen så jag blir rik... :kung: Den starka Pokemon'en skall vara min Body-guard. Redigerat 29 Maj 2006 av FuzioN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Som Rayquaza eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Vill bara att det skall vara den starkaste Pokemon'en, gärna också skall det bara finnas en av den sorten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Det gör det också för den är legendarisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 alltså blir det rayquasa. Men en sak är konstig, i ett avsnitt så finns det två lugia! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jättebra skrivet, FuzioN! *klappar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg