flygon Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 ööh, jirachii, vi är några som sagt det redan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 jag tycker att du är lite töntig varför du är 18 år och håller på med pokemon moget Du vet inte hur många som håller på med Pokemon på Netbattle. Det finns tusentals som är mellan 18 och 40 där. Jag håller för övrigt med jannejan, flygon och jirachii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Blizzey är 0 år, han förstår inget... Var inte Sabrina typ besatt av någon illusion? Kommer ihåg dessa avsnitt, det var verkligen längesedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 nej. hon har ju övernaturliga krafter, och när hon blev arg på sin mamma och pappa så förvandlade hon sin mamma till en docka och gjorde en klon av sig själv, och klonen var lika gammal som hon var när hon blev arg den där gången. sen blev hon besatt och helt... CRAZY!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 hehe, LOL, JJ ! ...men rätt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 man ska helst inte svära... men i vissa fall så måste man... han har ju inte gjort något mer lr hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Det var min första svordom här i forumet. Okej då, jag kanske nämnde svordomen som börjar på F och slutar på N i min signatur en gång. Men gälls det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genie Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg