Zero Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag hedrar detta forum....tyckte mycket om det när jag kom hit......men nu har det börjat falla....alla shyssta sticker.....kvar blir bar små spammare....... ni kan banna mig om ni vill,för jag tänker inte stanna här längre.........detta forum är,som sagt,ett fallande forum (jag vill helst att ingen skriver mer i denna topic) MVH/Zero (en medlem från ett fallande forum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Hur är du så säker på att forum tappar medlemmar? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Synd att du försvinner. Varför inte hjälpa till att anmäla spammarna istället och på så vis få ett bättre forumet med mindre spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Men, tänk till och med Joy har förvsvunnit. Snyft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 tur att en del hr msn, icq eller yim men om ni håller på och byter forum så lämnar jag med sidan.. och då kommer jag nog inte tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 men Joy är ju kvar fast han är inte ika akriv fast jag finns ju med och det finns en massa andra personer som är snälla och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 om ni håller på och byter sida hela tiden kommer jag att lämna den.. jag orkar inte med en ny sida till..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 om ni håller på och byter sida hela tiden kommer jag att lämna den.. jag orkar inte med en ny sida till..... för mig så spelar det inte så stor roll bara de gör det för att sidan ska bli bättre än då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (Bloko @ 05/02-2004 07:47:41) om ni håller på och byter sida hela tiden kommer jag att lämna den.. jag orkar inte med en ny sida till..... för mig så spelar det inte så stor roll bara de gör det för att sidan ska bli bättre än då Samma för mig. Det finns ju många schyssta kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 ja det finn jätte många t ex 0014 och många fler som jag inte orkar skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Det tycker jag också!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Men nu kan man i alla fall se varningarna på användarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.