pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Viktigt värre YoTo.... Men det finns många snälla kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag har också tänkt att försvinna, jag tycker också det börjar bli lite trist när några har försvunnit, tex. den som jag beundrade mest när jag var en nykomling var "Secred" för han var ju typ på alla inlägg i Xb-Forumet men nu... nu e han borta :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 hmmm undrar vad folk egentligen tycker om varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 börjar tröttna på forumet.ska kanske sticka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jaaa....man börjar undra lite.....nåra sjysta finns ju kvar!men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 börjar tröttna på forumet.ska kanske sticka bra då slipper man dig(joke) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Men varför dra? Skaffa nya internet-polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Nick Kang e väl nån vän för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 hey man dont go. Vi har ju massa sjyssta polare här! Kolla alla som skriver här är polare. Vi kanske inte är dina bästa vänner men du kan ju alltid tipsa dina riktiga vänner att bli meddlemar här. :) (skriver detta till alla som tänker lämna sidan!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Om det här forumet verkligen är så "fallande" hjälp till istället. Värva medlemar anmäl inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag tror att jag ska lämna forumet har en varning och mitt mål var att bli den medlemen som hade skrivit mest med 0 varningar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 nej inte ska du Kakanrott gå.. plz gör inte det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.