Hoppa till innehåll

World Of Warcraft


Rekommendera inlägg

Det heter vell Wog? World of gaycraft. Erkänn grabbar att läderpiskan äger  :gitarr:

 

 

Var god skriv ditt onödiga skit någon annanstans, tror du att vi går till detta forum för att bli flamade? Nej, vi gör det för att få info, svara frågor och liknande. 9 ord till dig n00b.... STFU and GTFO!!!

 

EDIT: jag tror att man kan få om man e rank 12 också... eller det kanske var för billigare epic mount, annars e det exalted...

Redigerat av marjus återkomst
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tolv tar ju as lång tid ;) och vilken rank är Exalted asså är det den som kommer efter honor och om det är de tycker ni då att jag ska fortsätta att försöka få en nightsaber eller ska jag vänta med de tills jag kommer till lvl60 så jag sattsar att få min chockbo billigare? jag är på lv.7 med min nya char

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det billigaste sättet att skaffa det mountet är att först göra ALLA quest i nightelfs startställe, altså, gå Direkt dit när du har gjort din nya char och questa där. Sen så kommer du få lämna in väldigt mycket med Runecloth till Darnassus. När du är Exalted kan du lära dig att rida på mountet och du kan köpa det.

 

Om du nu inte vill lägga ut 900g på ditt epic mount så tycker jag att du ska PvPa. Om du kommer till rank 3 kommer mountet kosta 800g.

Om du pvpar till rank 11 kan du köpa ett epic mount för 90g..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det heter vell Wog? World of gaycraft. Erkänn grabbar att läderpiskan äger  :gitarr:

 

En wog nörd på 12 år ja ja. Du ska vell skita i vad jag skriver. Du ville ju bara ha information, då ska du inte läsa mitt så kallad skit. Eller det kanske är bra information. Eller? Jag har många kompisar som spela det här tröga spelet. Redigerat av DarkZtorm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Ska iväg nu i lv 40 och göra alla gammla quest i Night elf ställerna :D

 

Vill också ha en Nightabers som mount. Strutsarna är tråkiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...