Prisma Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag undra om Daxter är typ samma spel som Jak and Daxter. Altså att man styr Jack (ock kanske Daxter, jag spelade aldrig så långt) eller är Jack helt borta ur detta spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 nepp, vad jag har förstått så utspelar det sig de 2 åren "i jak 2" när de gör experiment med jak och daxter letar efter honom. Altså är nog inte jak med mkt ;) man är daxter iaf, det vet jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag har spelet och som du sa Ratchet det utspelar sig de 2 oren ner Jak e fongen.Du kan inte vara Jak bara Daxter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 I början av spelet händer samma sak som i Jak 2! De kommer till framtiden och jak bli gripen men daxter(jag förväntade att daxter inte skulle vara en sån skitstövel och lämna jak och sen bara leta efter jobb) stack därifrån och slutar upp som inseksfångare. Ett tydligare text om storyn och ja du förstår nog att man bara kan va daxter eftersom spelet heter daxter men jag skrev varför så då förenkla jag ditt tänkade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 bara daxter men kul endå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Spelet äger.. Det uppspelar sig när Jak blir fångad av Baron Praxis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 e det värt pengarna har nämligen tänkt köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg