Gäst Pcplayer Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 asså när jag skulle om installera spelet..så stoppade ja i skiva 1 så börjades installationen sen efter en liten stund så stoppas den så står det att skivan inte kan läsa en fil varför då..?? =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurePwnage Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 (redigerat) asså när jag skulle om installera spelet..så stoppade ja i skiva 1 så börjades installationen sen efter en liten stund så stoppas den så står det att skivan inte kan läsa en fil varför då..?? =( Prova att tvätta rent cd-skivan.. Asså inte I tvätmaskin. Blöt ner den lite och torka. Det brukar funka ifall du har tappat den på dammiga ställen... Redigerat 14 Maj 2006 av PurePwnage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Ta en fuktig duk och torka lite eller andas på den och torka! Funkar alltid för mej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 spola ner den i toan sen går du ner i avloppet och hämtar den :o funkar för mig :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Men det var väl skivan som inte kunde läsa en fil, då borde det väl vara datorn som krånglar, right ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurePwnage Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Hoppas ingen märkte att jag stavade fel på tvättmaskin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 *då ska du trycka på "ändra"* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg