Gäst Pcplayer Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Skrivet 13 Maj 2006 okej jag gör ett nytt föesök för den andra blev låst..asså föryt när jag spelade blev jag diconectad ofta en gång när jag blev det blev jag azz arg så jag bara slog typ på tangent bordet..då råkade jag trycka så att kanterna på skärmen det är liksom typ en bit svart in där så dät är ej full screen hur ska jag få tillbaka de?
pho Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Skrivet 13 Maj 2006 okej jag gör ett nytt föesök för den andra blev låst..asså föryt när jag spelade blev jag diconectad ofta en gång när jag blev det blev jag azz arg så jag bara slog typ på tangent bordet..då råkade jag trycka så att kanterna på skärmen det är liksom typ en bit svart in där så dät är ej full screen hur ska jag få tillbaka de? http://www.orlyowl.com/wat.jpg fattade ingenting av vad du just skrev, förklara lite bättre tack. Så kanske du får ett svar.
Boffaroffe Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) §1.25. Bättre överskrift nästa gång och lite bättre skrivet så man förstår vad problemet är... Och till vilket spel det är... Låst. Redigerat 13 Maj 2006 av Ragnarök
Rekommendera inlägg