Gäst Deviant Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag kör BMX en hel del och undrar om det finns några likasinnade? Jag "rejsar" ungefär 6-12 timmar om dagen, ja det är mycket det. Jag kör då på Älvsjö BMX Bana där jag bor. Kan teknikerna ganska bra, och hoppa är jag ruskigt bra på också, men tricklistan är inte så lång. OneFoot Tabletop 180 grader Whip Tweak Det är vad jag kan typ, sätter väldigt långa OneFoot's, alltså att jag drar ut foten riktigt långt. Kör på en utpumpad GT Bump -00, en riktig rishög. Men jag håller än ;) Till sommaren så ska jag köpa mig en Felt Sector XL, mycket bra hojj förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) Åker inte, har dock funderat på att börja Redigerat 13 Maj 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Jag kör Hardtail!!inte bmx jag ahr en Identiti Dr Jekyll med en fin speclista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Kan du göra Crankflip..??? Själv kör jag inte Bmx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Kan du göra Crankflip..??? Själv kör jag inte Bmx. om du menar mig så japp har väl satt det nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 jag kör, men skall sälja min Bmx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jag körde lite förut bara för att det var roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Nej jag åker inte det, men det låter som en väldigt rolig hobby eller vad man ska kalla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.