Gäst Andreasswf Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag har hittat ett jätteroligt svenskt RPG spel! det heter Monstersgame. Det handlar om att för länge sedan så började kampen mellan Vampyrerna och Varulvarna. Och den kampen har fortsatt ända tills idag och nu kan du ta upp kampen i Monstersgame! Du väljer vilken ras du vill vara när du registrerar dig! länk: www.monstersgame.se Det går ut på att bygga upp sin gubbe och få mycket blod/kött och komma högre i highscore listan. Man har ett gömställe som man kan köpa byggnader och murar och sånt till. Till sina kamper mot Vampyrer/Varulvar och en vakt till sitt gömställe kan man köpa så kallade väktare som är ett jättebra plus att bli beskyddad och vinna lättare i kamper. Man kan träna upp väktaren också! Rekomenderas högst av _Ray_! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 hur får man guld o hur dödar man andra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) Du går på människojakt och suger blod/äter kött från människorna och tar deras guld. och döda andra kanske inte riktigt går men när du angriper folk av den andra rasen så kan du göra så deras hälsa går ner till 10 och då kan dom inte göra något tills deras hälsa gått upp. Redigerat 13 Maj 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Är det textbaserat eller får man gå runt överallt och döda människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 text Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Skulle vara kul om ni sa era namn på monstersgame ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Eld1r heter jag är vampyre :D :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jaha =D jag heter Zarevo Och är lvl 6 vilken lvl e ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jag heter P474N ( råka skriva fel ) och är en vampyr på lv.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Nu är jag lvl 7 =D ett litet tips är att när ni har gjort människojakt 60 minuter och ni inte kan göra mer så jobba på kyrkogården i 8 timmar tills nästa dag alltså. ni kommer till kyrkogården genom att gå till stad och sen ser ni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 vad kan mer mer göra än träna sin gubbe med pengar,jobbar och människorjakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 man kan köpa vapen som tex dolkar och yxor och göra klaner och man har ett eget gömställe som man kan uppgradera och få en väktare som skyddar sitt gömställe och är med i strider Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.