woicer Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Känns lite som en nerladdad plugin till ett forum, eller har jag fel? Känns lite trist då man inte gjort det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 ska man ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Nej absolut inte ladda ner det... Men det finns forum till monstersgame ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 kommer det nya uppgradteringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 tror det ...varför tar ni inte och provar det själv utan att fråga så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 (redigerat) jag är medlem och heter gonzales. min länk kan jag inte använda!(bita offer länken) plus kan jag inte komma in på sidan nu. Redigerat 18 Maj 2006 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jag är också medlem heter shadow eater men det tar så otroligt lång tid att göra nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 det är ju as-kul!!! Jag heter Slayer Master där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Vad är fördel med att vara varulv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 OBS! ABSOLUT INGEN FÖRDEL FÖR NÅGON RAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Så då tar man ju vampyr eftesom de är coolare ! Varulvar är håriga människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 vampyrer är människor med huggtänder och superstyrka mm., vad är det för skillnad igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.