1-an Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 vampyrer suger blod, det gör inte männniskor.(inte normala iaf) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 (redigerat) vampyrer är människor med huggtänder och superstyrka mm., vad är det för skillnad igentligen? Skillnad mellan vamps och varulvar? Vampyrerna suger blod och varulvarna biter/äter upp.Varför är alla vampyrer? Varulvar är ju så söta ;P [EDIT] Eftersom alla andra är vampyrer så för väll jag också vara det ... <_< Heter Xero. Tog Zarevo, _ray_´s användare, som skapare :P Redigerat 21 Maj 2006 av Energy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 ska testa sen för jag är inte hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Haha ^^ tackar Energy det enda skillnaderna är att på byte står det: Blod om man är Vampyr Och kött om man är Varulv! HAR JAG FÅTT FRAM DET NU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 ja, och tack för att du tipsade! (spelar det typ 6-18 timmar om dagen om man räknar med när man gör nåt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Coolt spel. Ska Försöka göra ett sånt spel när jag kommer hem :P :P Men det kan ta typ upp mot en månad att göra det men men under tıden jag inte är hemma så ska jag bada och sola :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 heter tollo och är vampyr i lvl 2,mohahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Snart i lvl 3 och har 20 i ala stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag valde att inte vara under rays underslav! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 samma här... jag vägrar vara nåns slav... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 warulvar är bättre man får mycket mer guld och kött med dom. jag är grad 2 med vampyr och grad 3 med varulv och jag körde en vecka längre med vampyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 (redigerat) Jag är grad 4 med vampyr körde 5dagar och grad 2 med varulv körde 6dagar! Redigerat 25 Maj 2006 av dark shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.