Vitdom Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Hej. Jag tycker att det ska finnas ett till arkiv med recensioner till Hårdvara och datortillbehör. Jag tycker att det skulle vara en jätte bra idé.. B) Tror nog att det skulle göra fuska mer populärare.? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Ett subforum?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) Ett arkiv och/eller ett subforum? :visslar: Redigerat 14 Maj 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 ja, då kan man ju snacka om de senaste, mössen, headseten osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Då passar hårdvara/mjukvara som huvudforum i PC tycker jag. Kanske passar bra för såna som inte vet vad dem ska köpa för hårdvara till sin dator eller något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 ja... det är ju några som frågar om sin dator och vad de ska köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jo, jag håller med dig - skulle också vilja se ett sådant forum. Kanske det skulle fungera om man kunde skicka in recensioner (från sidan), som en spelrecension fast till hårdvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Verkar faktiskt helt värdelöst... hur många tror du skulle använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Ganska många ? Jag tycker det är en intresant idé som Adde borde kolla lite på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Tycker också det låter intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Inte dåligt ide, Skulle vart bra att skicka recentioner som skulle besvara frågor som chips till ps2 eller en webkaméra information. Skulle öka mer intresse i forumen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 26 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 nu tycker jag att vi ska ha det ännu mer.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.