KalphiteQ Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Coolt vet inte om det skulle vara så aktivt men man skulle kunna testa i 2 veckor sen skapar admin en omröstning om man tycker det har fungerat bra om typ 75% tycker ja borde det vara kvar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandjolt Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Detta skulle väl isf bli sub till PC? Låter som en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag har funderat på ifall det skulle vara bra om man delade upp PC-forumet i 2 delar, en som är för PC-spel & en som är för övrig hjälp om PCn som inte har något med spel att göra. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 (redigerat) Jag har funderat på ifall det skulle vara bra om man delade upp PC-forumet i 2 delar, en som är för PC-spel & en som är för övrig hjälp om PCn som inte har något med spel att göra. Vad tycker ni? såhär tycker jag: PC (spel och det som inte passar in i sub-forumen) ----mjukvara ----hårdvara ----The Sims & The Sims 2 ----Half-Life & Half-Life 2 samt CS ----Warcraft spelen och World of Warcraft ----Grand Theft Auto spelen Redigerat 27 December 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.