Bigbrother Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Man kan inte spela Halo online bara cs på halo kör man uppdrag :P :P Citera
leet Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 MAN KAN VISST!! :angry: ! DU TRYCKER PÅ MULTIPLAYER!!!!! :) Citera
Bigbrother Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 det visste jag inte spelar man på internet då vad gör man då hur spelar man spelar man uppdrag med två spelare :wacko: Citera
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Hörrö "storebror" det är Pc versionen dom snackar om! <_< Citera
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 han menade online inte vanllit multiplayer noobs! Citera
Bigbrother Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Men kan någon svara då vad gör man när man spelar online :angry: Citera
Twix Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2004 jag har fulla versionen på x-box men jag har demo på datan. när man kör multiplayer-create game-lan. hur gör man så det kommer fler spelare. som botar liksom Citera
xiaoxiang Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 ja med och ja van det på 4 timmar utan fusk :D Citera
Kekko Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 AA sure att du klarade ut de på 4 timmar............ Du måste bara vara helt kek asså :blink: :blink: Kul sida Do you think i am Kekko?? Citera
xiaoxiang Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 ja vann de på fyra timmar ja lovar det var på heroic B) B) B) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.