Neldemo Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 var!?! vilken hemsida hittar man den på? behöver snabba svar. tack //Neldemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Du kan ladda ner trial-versionen ( 30 dagars test version ) på www.downloads.com Ladda ner den senaste versionen, Photoshop CS2 ( sök bara efter det. ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 jag har sökt där nu men när man ska ladda ner det står det att sidan inte kan hittas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Är du säker på att du har gjort rätt ? Tryck på " Download ", och ingenting annat. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 provar en gång till [negativt] funkar inte [negativt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Klarar din data av det, alltså har du nog med minne ? Den senaste Photoshop ( CS2 ) tar ungefär 330 mb, minne alltså... Sen, där det t.ex står " Photoshop CS2 ", tryck på lilla pluset bredvid, för att se hur mycket plats den tar osv. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 ja jag har tillräckligt med minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 PÅ mig hender det sama grej som det hender på Neldemo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Han menar att nerladdningen inte startar på sidan, och det kan bero på att adobes nerladdningsserver är nere, eller något annat fel som jag omöjligt kan svara på. Sök på photoshop trial på google eller download.com Måste finnas fler mirrors att tanka trialversionen från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 jag har ju kollat på download.com! men det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Google is you frend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Haru kollat på Adobe.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.