Wo3e Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Skrivet 13 Maj 2006 Tja!!!! Skulle någon kunna hjälpa mig med felet som jag har på datorn :S har delat upp min hårdisk © och (D) kan gå in på C som vanligt men när ja kilckar på D så kommer det fram en ruta där de står att explorer.exe kan inte starta programet sen skcika eller skicka inte felet efter 1-2 min så går mapen bort :S skulle ni kunna hjälpa mig snälla? tack Citera
Autobahn Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Skrivet 13 Maj 2006 Är det inte så att man måste lägga till hårddisken i BIOS eller liknande för att kunna använda den? Eller är jag helt ute och cyklar -_- Citera
Snake_16 Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Skrivet 13 Maj 2006 För mig var det samma när jag skulle gå in i mina dokument,men se slutade det Vet ej varför. Citera
Gäst yojimbo123 Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Skrivet 14 Maj 2006 Tja!!!! Skulle någon kunna hjälpa mig med felet som jag har på datorn :S har delat upp min hårdisk © och (D) kan gå in på C som vanligt men när ja kilckar på D så kommer det fram en ruta där de står att explorer.exe kan inte starta programet sen skcika eller skicka inte felet efter 1-2 min så går mapen bort :S skulle ni kunna hjälpa mig snälla? tack Vad är det för hårddiskar du har? Interna, externa? IDE, SATA? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.