PussyCat Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Ja som rubriken lyder. Vilka spel från den gamla Xbox konsollen går att spela på 360..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Det är väl alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Det var någon som sa till mig att varje gång man stoppade i ett spel (Xbox spel) till 360 skulle något av konsolen eller spelet förstöras. Back to topic : Du kan förmodligen spela alla gamla spel till det nya konsolet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Ja som rubriken lyder. Vilka spel från den gamla Xbox konsollen går att spela på 360..??? Inte alla, det uppdateras ibland via xbox live, men... det är bara de bäst säljande xbox 1 spelen som går att spela, deribland såklart halo 1 samt 2 Det finns hela listan på www.xbox.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Okayy tack för svar. Nån som vet mer..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 jag blev förvånad när pgr2 inte funka till 360. eller battlefront Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonicSucubus Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 bf2:mc går inte att spela:( Master_Adi... spelar du tahw och bf2:mc online då elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 bf2:mc går inte att spela:( Master_Adi... spelar du tahw och bf2:mc online då elr? Nej har inte Xbox 360 men funderar på att skaffa därför undrar jag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.