Autobahn Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag har länge funderat på att skapa en photoshopsida där man kan läsa diverse tutorials och söka inspiration till sitt skapande. Jag själv har stora kunskaper inom webbdesign och kodning för webben så jag kan en del om ämnet. Kan du något om HTML, XHTML, CSS eller något serverbaserat språk så får du gärna hjälpa till att designa och komma med idéer. Men jag söker även en del skribenter som har lust att ställa upp på att skriva olika guider/tutorials, jag själv kommer bidra med en del artiklar. Du ska ha vana att skriva och skriva på ett bra och inspirerande sätt, när du skriver en artikel så måste du använda stor bokstav, punkt och kommatecken. Ifall du blir skribent så blir du även moderator i vårt forum som vi kommer ha på sidan, om du är aktiv där dvs. Inget namn är fixat än så du får gärna komma på ett bra namn som passar in på sidan här i tråden! :) Det måhända att vi kommer att starta ett gruppforum här på forumet när vi samlat in tillräckligt mycket FuskaMynt. * Detta är ett gratisprojekt, så ingen betalning kommer delas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag kan lite Html och CSS :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 jag kan rätt mkt om photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Okej, kan ni båda visa några kreativa skapelser så jag vet ungefär vilka nivåer ni ligger på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 några gamla: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Jag kan vara med, om det är okej ? ^^ Photobucket : http://s8.photobucket.com/albums/a42/Zimens/ Skriver gärna tutorials och hjälper till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 jag med! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 jag kan hjälpa till ;D visar bilder snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 (redigerat) jag e gärna med, kan en hel del html, och C++... Om du vill ha något litet program som man kan ladda ner ^^... E hyfsad på photoshop med Redigerat 15 Maj 2006 av Quaked_Ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jag kanske inte e super bra på tuturials, men jag vill iaf testa! Och jag kan skriva rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Desen och mcspace är med i teamet. * Det kan vara bra ifall att ni skrev en liten tutorial så jag ser ifall att ni har förmågan att skriva :). Jag hade tänkt att vi skulle ha cirka 5 skribenter, och ifall att det är någon bra kunnig inom webbutveckling, så får han och jag dela på uppbyggnaden av sidan ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 (redigerat) har du tänkt betala för servern med, lr ska du använda en dottk lr? tryck på mitt namn så du kommer till min presentation, så ser du en av mina bilder Redigerat 15 Maj 2006 av Quaked_Ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.