Samir Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Hej! är det Någon som Tävlar i fridyknig eller UV-rugby? Och vad tycker ni om fridyknig och UV-rugby? Lite kort om UV - rugby: En sport med ett "Team" på 6 man I vattnet där man har 2 Målvakter, 2 Backar och 2 Forvards och Nåra Avbrytare på land en Match är från 10 - 15 min Beror på Om man Kör I junjor SM eller Stora SM. Man Spelar med en boll och allt spel spelas Under ytan och det är därför man har avbytare för att man ska kunna Andas litte ju :P men man få så klart Hämta anndan så klart men man brukar köra Max. 3 ner dyck allså (Ner up, Ner up och Ner up och sen gå upp på land. Om om jag är back så säger jag: Back och nästa Back hoppar ner och så blir jag avbytare den utrustnigen man har är: Snorkel, Syclop, Simfenor och en Vatten Huva med skydd för öronen. http://www.ndf.no/files/%7B78306D8E-54C9-4475-8AE0-006C8E2542BA%7D.jpg Lite kort om fridyknig: Jo fridyknig är en sport som du Tävlar I mot dig själv allså du Tävlar inte mot någon annan om du inte är galen förstors. Svenska rekårdet är på 6,32 min allså 6 minuter och 32 sekunder och tuvär vet jag inte vad recordet i Sverige i fridyknig ner åt mot båten mitt record är 3 min och ner mot båten är 25 meter allså 50 meter sammanlagt 25 meter ner 25 meter upp och Utrustnigen är: Snorkel, Syclop och sem finor. :D http://www.damatech.dk/images/foto/dyk01.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Oj... jag tror du är nog den enda. Tufft att klara dessa sporter, hade aldrig hört talas om de sporterna förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Hehe! Tack och det Team Jag splear i Heter DK och här en länk putan: DK putan.se.se :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Är inte så crazy som dig :P, Dyker gör jag, men då med lufttuber :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Hehe Jag Kör Utan :P Kan Hålla anndan I 3 min :P Man Jag har Gått på Dyknig i 5 år nu Aja Ska vara Borta i 2 Veckor ses ska till Turkiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 har alldrig provat men det ser roligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 aa, jag har aldrig förut hört talas om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Ni borde prova det ass kul Men jag har inte tid att förklara hur man kör nu ska till Stranden snart... och sola :P Man e ju i Turkland :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag älskar att dyka, skulle vara kul att testa UV-rugby :D :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 jag simmar 4 gånger i veckan men 3 minuter att hålla andan så länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Du Träning ger färedighet jag har hållt på i 6 år nu... Om Nı vill Börja där jag går så skicka ett medlande till mig (Ligger i Stockholm - Hudinge) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 det verkar coolt, får tänka på saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.