Samir Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Aaa! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 har alldrig hört talas om det men det ser bögigt ut...skojja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Hehe! om det är någon som vill börja eller prova så PM:a mig (Bo I stockholm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Låter kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 jag simmar 4 gånger i veckan men 3 minuter att hålla andan så länge! min kusin klarar ca 5 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 mitt rekord e typ bara 1 minut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Shit...Har hört talas om UV rugby i KP :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Gött. Fina sporter. :) Inte alls dumma detta. Men jag håller mig till att motionera eller leka i vatten. Inge sportande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 rugbyn låter jävligt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jag simmar 4 gånger i veckan men 3 minuter att hålla andan så länge! 5 minuter?oj går han på nån vattensport eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 UV rugby verkar väll ok,bara man inte blir dränkt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Theone:uvruby det är nog grenen med flest sjukhus besök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.