Gäst Pcplayer Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 nån som läser boken eragon? jag håller på den e ju f*n azz bra..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 jag lånade den för en vecka sen jättebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Vad handlar den om?, bara namnet påminner ju om lotr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Handlar om en 15 årig pojke som typ e ute o jagar sen så hittar han en sten och stenen är inget sten det är ett ägg i ägget finns en drake..azz bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 :lol: En sak låter lite sjuk.. Handlar om en 15 årig pojke som typ e ute o jagar sen så hittar han en sten Det verkar vara en bra bok.. :P Men när jag är ute i skogen hittar jag massvis med stenar.. Lite konstigt att han bara hittar 1 sten.. :huh: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Hur ofta hittar du en blå sten som egentligen är ett ägg och innehåller en flygande ödla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Jag har läst ettan och håller på med tvåan. Dom är jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Eragon = världens näst bästa Fantasy bok ( de bästa är hp serien((harry potter))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jag gillar att läsa fantasyböcker. Så när jag läst ut den boken som jag håller på med för tillfället ska jag nog köpa den. Ska lägga namnet på minnet, låter som en bra bok. I love fantasy. Jag gillar att läsa fantasyböcker. Så när jag läst ut den boken som jag håller på med för tillfället ska jag nog köpa den. Ska lägga namnet på minnet, låter som en bra bok. I love fantasy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 fy'f*n va bra Vitdom. he he Men den låter dåligt och jag kommer inte att läsa den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Har läst första boken. Håller på att läsa Den Äldste på engelska. :/ Går lite segare eftersom jag har ett par andra böcker att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.