Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 nu har jag då inhandlat boken men inte läst ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Eragon är ett måste för alla Fantasy älskare, om du har läst Härskarringen böckerna så kommer du att falla för Eragon. Jag håller på att läsa den andra boken av Arvtagaren DenÄldste som är lika bra. Cristopher Paolini har gjort en lättläst fantasy bok som jag tolkar bland de bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 nu har jag läst båda 2 nån som vet när 3.an kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jag har läst att den släpps någon gång i höst i USA. Vad gäller Sverige blir det nog inte förrän början av 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 synd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Men det är bara vad jag själv tror. Eftersom det brukar ta ett par månader innan böcker hinner översättas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Har precis läst klart 2:an =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Det är så jääääävla bra ! läser på engelska B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 att det ska var så segt med realese datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 har läst ut båda, grova som faan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Var precis inne på Eragons hemsida o såg att det kommer att släppas en förlängd verson av Eldest den 26 september i USA. Om den kommer på svenska så ska jag då köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 nån som har färskare fakta om realese datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.