Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

som rubriken så ska jag köpa ett spel men vet inte vilket...

det kan vara till GC DS elr X-box...

men helst till GC det är därför jag skriver här...

Redigerat av _Kakashi_
Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Vad gillar du för sorts spel och vilka spel har du?

Skrivet

öhh...jag har ganska många spel men jag gillar mest äventyrs spel och skjut spel...jag har

MKDD

sonic adventure 2 battle

Medal Of Honor European assault

Bomberman Generation

Goldeneye Rouge agent

Kirby Airride

Paper mario 2 the thousand year door

splinter cell chaos theory

007 agent under fire

och medal of honor rising sun

spel som jag har haft och inte vill ha är pokemon channel pokemon colosseum splinter cell pandora tomorow(stavning) och spy hunter

till DS har jaf Mario kart DS sonic Rush och har haft super mario 64 DS och Bomberman DS

X-box spel vill jag inte ha längre...

Gäst Great Gonzales
Skrivet

Nhl/Fifa??? köp årgången du vill fins 03-06 och 07 kommer efter sommarn

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Inget zelda eller f-zero? Köp TWW och försök att få med limited edition där oot är med. Köp också f-zero GX.

Till DS kan du köpa castlevania och zelda PH

Skrivet (redigerat)

Om du gillar skjutspel samt äventyrs-spel så borde du verkligen köpa The Legend of Zelda: The Wind Waker. Det är klart det bästa inom kategorin ;)

Redigerat av Petey Piranha
Skrivet

Skaffa SSBM, ett måste till GC och skoj med, men om du ska skaffa zelda vänta hellre på TP men till DS är castlevania enda valet ;D

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Skaffa SSBM, ett måste till GC och skoj med, men om du ska skaffa zelda vänta hellre på TP men till DS är castlevania enda valet ;D

Om han har pengar kan han ju köpa TWW+OOT och TP. Sen till DS kan han köpa Zelda PH och zelda spelen till GBA.
Skrivet (redigerat)
Inget zelda eller f-zero? Köp TWW och försök att få med limited edition där oot är med. Köp också f-zero GX.

Till DS kan du köpa castlevania och zelda PH

min kompis hade TWW och jag hade kommit ganska långt på det så jag har tänkt på att köpa det... :)

min kompis har SSBM också... ;D som jag brukar låna ganska ofta (har varvat dt typ tre gånger)har sparat pengar till TP så ja ska köpa det också men jag vill ha ett spel tills det kommer...

men just nu tror jag att jag ska ta TWW

Redigerat av _Kakashi_
  • Skapa ny...