WASD Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 (redigerat) Hej Jag såg att Internet explorer 7.0 Beta 2 har kommit ut & jag laddade ner det för att testa, det var MYCKET sämre än vad jag trodde :huh: gå in på microsoft.com & ladda ner & testa, jag undrar vad ni tycker. Jag tycker att ie 6.0 var mycket bättre. (jag använder firefox) Dåliga saker som jag har hittat: 1. "Arkiv, Redigera, Visa, Gå till..." finns inte högst upp, Adress fältet gör det. 2. Texten ser suddig ut! 3. Första gången jag va inne hittade jag inte Stop knappen. 4. Om man har en flik/Tab uppe (firefox användare vet vad jag menar) så ser men den fliken där men väljer flikar, det borde bara synas när man har 2 flikar uppe Kom gärna med fler "misstag" Det är ju bara en Beta men jag tror inte den kommer bli bättre när fullversionen kommer ut Screenshot Om ni har svårt att förstå vad jag menar är det bara att ladda ner & testa :gitarr: Redigerat 14 Maj 2006 av mr COOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 ja firefox sopar undan all konkurebs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Arkiv m.f finns ju under adressfältet och jag använder aldrig stoppknappen. Vilken text är det som ser suddig ut? Vad menar du med flikarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 coal: det stämmer Energy: har du laddat ner & testat? microsofts hem sida ser normal ut med ie 7.0 men om man går in på fuska.se eller nån annan sida, blä! (jag menar inget illa texten ser bara konstig ut med ie 7.0) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Ok, jag har inte orkat att ladda ner utan kollade på din screenshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst yojimbo123 Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Jag kör det på min bärbara och jag tycker att det är hur bra som helst. Allt det du nämner är vanesaker som man snart vänjer sig vid. Tyckte också att det var lite svårt att hitta först men efter en timma så sitter allt som berget ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 jag har hitta en ny grej som både bra & dålig: om man håler inne Ctrl & scrollar blir texten mindre på firefox, men på ie 7 så blir även bilderna mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst yojimbo123 Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 hehe... jao det kan ju uppfattas som både bra och dåligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 IE har ju tagit flikarna från FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 är thunderbird en bra webbläsare? om det nu är det :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erik B Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 är thunderbird en bra webbläsare? om det nu är det :blink: Thunderbird är en mailklient precis som Pocomail, Outlook Express, Eudora med flera. Den är tillverkad av Mozilla. De tillverkar också den växande populara webbläsaren Firefox som är jättebra. (mozilla.org) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 jag har hitta en ny grej som både bra & dålig: om man håler inne Ctrl & scrollar blir texten mindre på firefox, men på ie 7 så blir även bilderna mindre Har du suttit och letat fel i IE bara för att du hatar IE? Off Topic: Nu är jag Medlem. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.