Hoppa till innehåll

Ie 7.0 Beta 2


WASD

Rekommendera inlägg

Hej

 

Jag såg att Internet explorer 7.0 Beta 2 har kommit ut & jag laddade ner det för att testa, det var MYCKET sämre än vad jag trodde :huh: gå in på microsoft.com & ladda ner & testa, jag undrar vad ni tycker.

Jag tycker att ie 6.0 var mycket bättre. (jag använder firefox)

 

Dåliga saker som jag har hittat:

1. "Arkiv, Redigera, Visa, Gå till..." finns inte högst upp, Adress fältet gör det.

2. Texten ser suddig ut!

3. Första gången jag va inne hittade jag inte Stop knappen.

4. Om man har en flik/Tab uppe (firefox användare vet vad jag menar) så ser men den fliken där men väljer flikar, det borde bara synas när man har 2 flikar uppe

 

Kom gärna med fler "misstag"

 

Det är ju bara en Beta men jag tror inte den kommer bli bättre när fullversionen kommer ut

 

Screenshot

 

Om ni har svårt att förstå vad jag menar är det bara att ladda ner & testa :gitarr:

Redigerat av mr COOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

coal: det stämmer

Energy: har du laddat ner & testat? microsofts hem sida ser normal ut med ie 7.0 men om man går in på fuska.se eller nån annan sida, blä! (jag menar inget illa texten ser bara konstig ut med ie 7.0)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst yojimbo123

Jag kör det på min bärbara och jag tycker att det är hur bra som helst. Allt det du nämner är vanesaker som man snart vänjer sig vid. Tyckte också att det var lite svårt att hitta först men efter en timma så sitter allt som berget ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är thunderbird en bra webbläsare? om det nu är det :blink:

 

Thunderbird är en mailklient precis som Pocomail, Outlook Express, Eudora med flera. Den är tillverkad av Mozilla. De tillverkar också den växande populara webbläsaren Firefox som är jättebra. (mozilla.org)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har hitta en ny grej som både bra & dålig: om man håler inne Ctrl & scrollar blir texten mindre på firefox, men på ie 7 så blir även bilderna mindre

 

 

Har du suttit och letat fel i IE bara för att du hatar IE?

 

Off Topic: Nu är jag Medlem. :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...