paragonX9 Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 jag vet inte vad man ska göra i börgan har räddat trolkarlen och hittat nayru där har jag fastnat vad ska man göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe The Killer Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Gå till det stor trädet men trädet för svinner då ska du åka bakåt i tiden och rädda trädet när det är en planta börja med att hämta spaden vi black tower och gräv bort jorden framför ingången till den hemliga tunnlen till trädet rädda plantan och få eld frö bränn bort trädet till höger om dej där du började och gå till första grottan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 kan nån hjälpa mej vid 7templet jag vet inte hur jag komer in jag vet jart det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Fel forum fasst det gör säkert inget :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Asså... man skas göra så att det blir den gammla tiden , sen ska man dyka ner till den"lilla fissken" i vattnet men nu är han mega stor och har öppen mun så man kan gå in i den och där e det 7nde templet! . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg