dennis44 Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 :( jag börjar tvivla allt mer på ps3...den blir ju så dyr...läste nyligen att den kanske kan kosta upp til 6000 kronor :blink: Och om den är så dyr....ocskå om den skulle kosta "bara" 5000 kronor...jag vet inte riktigt om jag ska köpa den mera... :huh: vad tycker NI?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 De kommer kosta ca 6000 och 5000. Den som kostar runt 6000:- har en hårddisk på 60gb och fler tillbehör, 5000:- enheten har 20gb hårddisk och inga tillbehör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jag ska inte köpa den, tar hellre Wii som är runt 2500kr (rykten). Då kan jag köpa en hel del spel innan jag är uppe i samma pris som Ps3 utan spel =). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Vet inte om jag ska köpa den för det är ganska mycket pengar. Någon som jag känner köper den säkert ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Import is the shit. Me Luvs eBay. Visst är priset högt, men du får bra mycket mer än bara en spelmaskin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Import is the shit. Me Luvs eBay. Visst är priset högt, men du får bra mycket mer än bara en spelmaskin. Du får samma sak som ps2 fast bättre grafik och en blu-ray som inte kommer behövas detta decennium? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Du gillar inte mig för att jag inte gillar Nintendo.. -.-. :-D Tekniken är före sin tid, maskinen kommer i nutid. Priset är förståeligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 (redigerat) Du gillar inte mig för att jag inte gillar Nintendo.. -.-. :-D Tekniken är före sin tid, maskinen kommer i nutid. Priset är förståeligt. Har inget emot dig, undrar bara varför man ska betala detta skyhöga pris för något som är likadant som förra maskinen. Om man bortser från grafiken och blu-ray då. Men jag måste erkänna att flesta spelen är bra snygga. Redigerat 16 Maj 2006 av brunhilde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Allt från 2:an är uppdaterat och därför bättre + massvis av nya funktioner. Jag anser priset vara för dyrt för en spelmaskin, men inte för en HD-tv mottagare, blu-ray dvd-spelare, multimedia maskin och såklart spelmaskin. Jag kommer inte ha råd med den, så jag kommer vänta ett tag tills priset sänkts och köper därefter ännu billigare på eBay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Kommer vänta tills priset sänkts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 ska köpa psp för jag har inte råd med ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Har inte råd med nån konsoll över huvud taget, bara inte PS2 blir så opupulärt som PS är nu. Är det någon som vet om kan kan spela PS2-spel i en PS3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg