Gun Guy Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Skrivet 15 Maj 2006 Hej jag kör det gammla spelet Robinson. Kanske inte många kör detta spel men den som vet vad jag ska göra säg snälla till. Jag har gett papegojan tiningen och byggt ett hus. Jag har ochså ätit fisken så kanibalerna kommer. Jag har gjort ballongen och gjort upp en eld utanför grottan. Vad ska man göra sen? Jag har inte gåt in i grottan än. Tacksam för svar! Citera
mikaelrask Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Skrivet 16 Maj 2006 du ska tillverka ett ljus men kommer inte ihåg hur men sen ska du gå in i grottan. sen kommer du till ett ställe där du ska rädda fredag. Citera
Gäst newnameguy Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Skrivet 16 Maj 2006 rädda fredag. Det låter kanske lite dumt för någon som inte spelat det...Men han hittar en afrikan som får namnet "Fredag"... Citera
Gun Guy Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 16 Maj 2006 rädda fredag. Aaa jag vet jag har läst boken ´´Robinson Kruse´´. Nåja tack i alla fall alla. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.