Gäst DonKeN Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jag läste en gång på gamereactor kanske många själv har läst det att Blizzard planerade för att släppa en mmorpg spel för Starcraft. Det är vad kanske blizzard tänker göra stog det och om det släpps så kommer det heta World Of Starcraft. Vad tycker ni om det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 lol, men det kan nog vara skoj om det nu är sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Hoppas inte, händer det så så kommer wow vara ett spel som man tröttnar på. Samma med wos. Så låt oss behålla WOW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 WOW 4ever <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 men tror inte det kommer, och om du inte vill ens veta om det Puck0 varför skriver du då en tråd om det? Jag själv tror det skulle bli lycket men tror inte blizzard skulle släppa det på länge i såna fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 jag vet att det ska komma ett nytt starcraft men vet inget om hur det kommer att vara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Var det inte Warhammer som skulle släppas som ett mmorpg spel? Men vad vet jag, Starcraft kanske skulle också göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Bambocha, om det var Starcraft Ghost du tänkte på så kan jag informera dig om att Blizzard har lagt ner tillverkningen av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Bambocha, om det var Starcraft Ghost du tänkte på så kan jag informera dig om att Blizzard har lagt ner tillverkningen av spelet.japp det va starcraft ghost visste inte något om det hadde ara sett det någonstans :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Det har kommit ett Starcraft spel, och 3 Warcraft spel fanns innan Wow kom ut. Så de har hunnit utveckla fler raser och bearbetat storyn, samt fixat till världen, i Warcraft betydligt mer än i Starcraft, så jag tror inte att det kommer nåt World of Starcraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Låter inte riktigt lika kul som WoW.. Men ska bli kul att se om det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Det har kommit ett Starcraft spel, och 3 Warcraft spel fanns innan Wow kom ut. Så de har hunnit utveckla fler raser och bearbetat storyn, samt fixat till världen, i Warcraft betydligt mer än i Starcraft, så jag tror inte att det kommer nåt World of Starcraft. De flesta raserna som finns i wow finns på wc3. Kanske inte ras som man kan starta men dem finns överallt i wild! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg