Hampe The Killer Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Någon som vet det exakta datumet när Zelda the twailit prinses??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Det finns redan en sån här tråd... <_< Men det kommer ut ungefär 21 september Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 På kalle ankan så står det att det kommer på hösten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!! Finns X antal trådar med samma fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Samma dag som Nintendo Wii kommer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 På kalle ankan så står det att det kommer på hösten. HAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAH :D :D :D :D kalla anka..........haha den var bra B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Han menade väl i tidningen, inte på Kalle. Jag har inte sett några nyheter på Kalle iallafall... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Seriöst, kalle tidningen vet ingenting. Det finns inget exakt datum för Zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Alla dom här trådarna om när Z-TP kommer ut e onödiga för det finns inget exakt release datum som Xade sa och jag börjar tappa hoppet på att den e nära så många ggr som dom har förlängt releasen. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Han menade väl i tidningen, inte på Kalle. Jag har inte sett några nyheter på Kalle iallafall... :P Men kolla på NR 19 på sid 40 41 så här står det: ´´Ryktena gick länge om att det senaste Zelda-serien ´´the legends of Zelda: Twilight Princess´´, skulle komma under våren. Men nu säger Nintendo attt spelet kommer att se butikens ljus under hösten, så tills vidare får vi fortsätta att spela de 12 andra spelen.........M.M orkar inte skriva allt annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 jag fattar inte varför det ska vara så många trådar om när TP kommer ut.Det finns andra trådar faktist <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Kanske för att det kommer bli det grymmaste spelet genom tiderna. Kanske för att det har skjutits upp så otroligt mycket och folk börjar tröttna. Kanske för att folk inte kollar reglerna eller i forumet och skapar nya trådar utan att tänka sig för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg