Clean Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Jag har sett alla filmerna och tyckte 2:a var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Har läst böckerna & sett filmerna. Det finns massvis med detaljer som saknas i filmen... även en hobbit som hänger med på resan. Det var ett misstag av Peter Jacksson tycker jag, han kan inte bibehålla den klassiska Härskarringen stämningen. Men filmerna var naturligtvis bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 29 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 sagan om konungens återkomst är den bästa filmen och slaget om midgård II bästa spel. bästa bok är Bilbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 jo, jag var intresserad utav det samla på mig affischer o massa figurer o shit >.< haha men det ska säljas nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 kolla på det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 typ så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 kolla på det här! Fy f*n vad rolig!!! "Du är för dålig för att kasta sten" "Hö, fattar du det här? Du fattar ingenting för du är ju helt j*vla dum i huvet!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Den enda Tolkien boken jag har läst är Bilbo, har hört att de ska göra en film av den. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Den enda Tolkien boken jag har läst är Bilbo, har hört att de ska göra en film av den. =D Film 3 äger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Den enda Tolkien boken jag har läst är Bilbo, har hört att de ska göra en film av den. =D Och var har du hört det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Den filmen har man ju sett et par gånger Ganon, men de e grymm ändå -"Gandalf, titta.Den Lyser" -"Nämen Titta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Den enda Tolkien boken jag har läst är Bilbo, har hört att de ska göra en film av den. =D Jag hörde det av en polare med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.