knölföda Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Det finns ju inget ps1 forum så jag lägger det väll här då om det inte ska vara får väll nån flytta på tråden men ialla fall jag köpte en amirekansk version av final fantasy VII och det funkade inte det står bara att jag ska lägga in ps1 format skiva och det ska jag f*n inte, vad är det för fel har det nått med versionen att göra snälla snälla svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Det är väl inte rätt region på skivan, konsollen kan inte spela utländska spel. Tråden borde ligga i övriga konsoller-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FiZzOo_wazza Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Släng den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 du måste chippa din ps1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Köp ett Playstation 2 och spela det på den konsollen. Den tar nog alla regioner på CD:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) Hallå? är det inte playstation portable? (PSP) och du fuzioN det är inte så "bara" att köpa ett playstation2 Redigerat 3 Juni 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Köp ett Playstation 2 och spela det på den konsollen. Den tar nog alla regioner på CD:n. Vadå? Man måste väl chippa ps2 också om man ska spela från andra regioner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Om du chippar den så kommer allt att fungera som vanligt. Då kan du även spela på brända spel. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg