spel-maskinen Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Är det jätte svåra uppdrag på san andreas?? Fastnar man ofta på ett uppdrag? För jag tycker inte att det är lönt att köpa spel som är svåra och som man bara blir arg på så vad tycker ni är det ett svårt spel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Lol, nej. Kan finnas enstaka svåra uppdrag, men annars är den inte så svårt. Jag kunde inte klara av hela Gta 3, fast jag klarade San Andreas..^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Jag fastnade på ett uppdrag(N.O.E)så jag sålde hela alltihop :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 o ifall du inte klarar de så kan du allt försöka, ifall inte de funkar behöver man inte dampa på ett uppdrag o bli skit sur. Då laddar du bara ner en trainer :P sen va de fixat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Nej, San Andreas är verkligen inte svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 17 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 (redigerat) Tack för svaren, då ska jag nog ta och investera det. En till liten fråga: Jag tycker inte så mycket om spel när det är mycket blod, så är det mycket blod i uppdragen man ska spela eller beror det på "hur" man spelar?? Kan ni ge ett exempel på ett upppdrag man ska göra ? Redigerat 17 Maj 2006 av spel-maskinen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 (redigerat) Tack för svaren, då ska jag nog ta och investera det. En till liten fråga: Jag tycker inte så mycket om spel när det är mycket blod, så är det mycket blod i uppdragen man ska spela eller beror det på "hur" man spelar?? Kan ni ge ett exempel på ett upppdrag man ska göra ? Nej, det är inte mycket blod. Alldeles för lite tycker jag och lik spawnas på alldeles för kort tid. Ett exempel på uppdrag är väl att skjuta ner gäng på gatorna, råna, döda m.m. Redigerat 17 Maj 2006 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Köp Liberty City Stories istället som kommer ut 9 juni :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Lol? Då kan han hellre köpa Gta3 -.- Lyssna inte på ovanstående talare, köp San Andreas, gillar du inte den, så kan du alltid lämmna tillbaks den. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Möjligt att det är ett fåtaö riktigt svåra uppdrag. T.ex: det sista. Tog en vecka :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 jag fastnar på varje uppdrag typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg