Hoppa till innehåll

Final Fantasy

Vilket spel ska jag köpa?  

19 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Kommer det nått nytt Final Fantasy spel snart? ,

Anars funderar jag på att köpa ett av dom som redan är ute.Så min fråga är narturligtvis Vilket är bäst? , Vilket av spelen har mest djup och kännslor i sig. Med bra Story? :)

Ska vara till ps2 såklart

Kan även vara kanske nått annat Final Fantasy spel :)

Redigerat av Paper Mario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

nej, köp inte till ps2 final fantasy serien är helt förstöd där man ska inte köpa X eller nåt nyare dem suger dem apsolut bäst är 6-9 och 7:an är så otroligt bra och storyn är den bästa någon sin och 8 och 9 är också as bra men dem nyaste är storyn och alt i dem är kast så jag recomenderar att du köper sjuan :) det ända som är bra med dem nya är att det ser väldans snyggt ut och det ska komma ut ett nytt men det är till ps3 och ser as snyggt ut men jag tror tyvär nog att det är lika misslyckade som dem andra också :(

Redigerat av knölföda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

nej, köp inte till ps2 final fantasy serien är helt förstöd där man ska inte köpa X eller nåt nyare dem suger dem apsolut bäst är 6-9 och 7:an är så otroligt bra och storyn är den bästa någon sin och 8 och 9 är också as bra men dem nyaste är storyn och alt i dem är kast så jag recomenderar att du köper sjuan :)  det ända som är bra med dem nya är att det ser väldans snyggt ut

Okej , vilken konsoll är 7: an till då!! :) har inte första splaystation så. Anars kanske du har tips på likande spel :)

Redigerat av Paper Mario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

syn att du inte hade ps1 för det var det det var till men om du gillar gamle spel också så är ju FFVI väldans bra men av dem nya så är det anntingen X-2 eller så var det XII och de sög så tian skulle jag köpa av dem nya då men sen kommer FFVII drige of the cerbus ut kan vara bra men de är ett third person shotter spel men om dem gör en ny version av 7:an till ps2 då borde du köpa det

Redigerat av knölföda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

playstation 1

spelar ingen roll om du har PS2 ju, men iaf

jag tycker 9:an är bäst (sitter och spelar sjuan så ingen kommentar om det) men snes och nes spelen är annars bra men bara 5:an och 6:an finns till PS va? Mitt tips är 9:an, otroligt rolig och lätt förståligt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du kör 7:an till ps2 kan du nte spara och det består av 3 skivor och det blir ju lite svårt då och 9:an är typ den stilen där dem har små kroppar och stora huveden och det är det snyggaste ff speltet till 32-bitas serien och det är as kul också :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du kör 7:an till ps2 kan du nte spara och det består av 3 skivor och det blir ju lite svårt då och 9:an är typ den stilen där dem har små kroppar och stora huveden och det är det snyggaste ff speltet till 32-bitas serien och det är as kul också :)

kan ju visst spara bara skaffa ett PS minneskort ;D iaf gör jag det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...