Mighty Adam Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 (redigerat) hej, jag undrar hur man får mer pengar i nintendogs labrador and friends för jag har bara 280 kr, min hund e sämst på alla olika tävlingar man kan göra så ja kan typ inte få pengar å köpa en ny hund. och när jag har kastat frisbeen och sen ska ja ta den från hundens mun, då tar de as lång tid innan han släpper fribeen, suck vet nån hur ja får han att släppa direkt och hur man får han att bli bra på frisbee sport Redigerat 17 Maj 2006 av Mighty Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Du måste träna mera i parken om du vill att han ska släppa eller så måste du kela sen kasta för det funkar inte på direkten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnie Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 hej, jag undrar hur man får mer pengar i nintendogs labrador and friends för jag har bara 280 kr, min hund e sämst på alla olika tävlingar man kan göra så ja kan typ inte få pengar å köpa en ny hund. och när jag har kastat frisbeen och sen ska ja ta den från hundens mun, då tar de as lång tid innan han släpper fribeen, suck vet nån hur ja får han att släppa direkt och hur man får han att bli bra på frisbee sport De e bara att träna hunden att släppa, upprepa grejerna flera gånger. det kan ta tid, men om du hittar en skiva som heter "Colonel Bogey"sätt på den och dra upp tempot till max, så springer hundarna runt i en ring, på så sätt blir de snabbare, och kan springa fortare på agilityn och disc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 som alla säger, träna och gå på promenader! för där kan du hitta saker som är värda upp till 1000 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg