Hoppa till innehåll

Nintendogs

Rekommendera inlägg

hej,

jag undrar hur man får mer pengar i nintendogs labrador and friends för jag har bara 280 kr, min hund e sämst på alla olika tävlingar man kan göra så ja kan typ inte få pengar å köpa en ny hund. och när jag har kastat frisbeen och sen ska ja ta den från hundens mun, då tar de as lång tid innan han släpper fribeen, suck vet nån hur ja får han att släppa direkt och hur man får han att bli bra på frisbee sport

Redigerat av Mighty Adam
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

hej,

jag undrar hur man får mer pengar i nintendogs labrador and friends för jag har bara 280 kr, min hund e sämst på alla olika tävlingar man kan göra så ja kan typ inte få pengar å köpa en ny hund. och när jag har kastat frisbeen och sen ska ja ta den från hundens mun, då tar de as lång tid innan han släpper fribeen, suck vet nån hur ja får han att släppa direkt och hur man får han att bli bra på frisbee sport

De e bara att träna hunden att släppa, upprepa grejerna flera gånger. det kan ta tid, men om du hittar en skiva som heter "Colonel Bogey"sätt på den och dra upp tempot till max, så springer hundarna runt i en ring, på så sätt blir de snabbare, och kan springa fortare på agilityn och disc

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...