Ohman Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) Hej jag undrar om någon kan ge mig ett handtag. Jag får inte fusket till Kotor att funka. Jag hittade C:\program files\LucasArts\SWKotOR\swkotor.ini och skrev in följande rad, EnableCheats=1. Så nu ser ini-filen ut typ så här (nedkortad): [Game Options] EnableCheats=1 EnableScreenShot=0 Reverse Mouse Buttons=0 Hide InGame GUI=0 Use Small Fonts=0 Men jag får inte fram "konsollen" inne i spelet. Jag trycker på ~ tangenten. Kan någon hjälpa till? Redigerat 4 Februari 2004 av Ohman Citera
Bigbrother Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Vad är kotor för nått jag bara undrar så svara annars kommer säkert fler att fråga :rolleyes: Citera
Ohman Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Knights Of The Old Republic Citera
Bigbrother Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 ok jag visste inte det jag trodde först att du menade ryggkotor :D Citera
Chaos Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Skrivet 16 Februari 2004 Jag vet att man måste hålla på och ändra en massa filer i spelet. Citera
Ec1ipSe Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Skrivet 16 Februari 2004 skulle du kunna vara så vänlig att berätta hurt man får fram konsoll skiten´? Citera
admin Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Skrivet 16 Februari 2004 Testa § eller å ä ö Någon av dem bör fungera. Citera
Ec1ipSe Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Skrivet 17 Februari 2004 ingen av dem där funkar... man måste ändra nån skit i config filerna typ, tror jag. Men jag vette f*n vad det är man ska göra. Citera
Ec1ipSe Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Skrivet 17 Februari 2004 Metroid: En gråga om kotor, Jag kan inte använda speciella "force powers" Det står "restricted by armor" Men jag har ingenting på mig som gör att jag inte kan använda dem. Vet du vad som är fel? Citera
Affe Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Skrivet 17 Februari 2004 Använd en jedi-dräkt, så funkar det fin fint Citera
admin Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Skrivet 17 Februari 2004 ingen av dem där funkar... man måste ändra nån skit i config filerna typ, tror jag. Men jag vette f*n vad det är man ska göra. Det du har skrivit i första inlägget skall räcka, man ska inte behöva ändra mer :S Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.