spel-maskinen Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Jag undrar om man kan gå utanför huset och tomten på sims 2 typ att man går runt kvarteret, till en affär eller kompisarna eller något?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 (redigerat) jag har inte sims två men det är som 90% att man kan det Redigerat 17 Maj 2006 av fuskaren 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Man kan bara flytta till andra stälen på berättar lägen,men man kan inte flytta eller besöka på fri läge.Men man kan ringa andra så det kommer på båda lägena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Man kan ringa en taxi tror jag, som kommer och hämtar upp en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag undrar om man kan gå utanför huset och tomten på sims 2 typ att man går runt kvarteret, till en affär eller kompisarna eller något?? nej tyvär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) Det ända sättet man kan lytta säg på e vad Lucas16 sa :taxi Redigerat 6 Juni 2006 av earthman x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg