Ralle10 Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Av misstag så blev jag vampyr, och det vill jag verkligen bli av med, så jag har börjat på vampire cure questet. Nu har jag kommit till en häxa som säger att jag måste ge henne 5 tomma grand soul gems. Vet någon var jag kan hitta/köpa såna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 (redigerat) Finns oftast i mages guild lite överallt kostar typ mellan 300-500 g Redigerat 17 Maj 2006 av Grozzer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Du vet inte i vicken mages guild? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Tror det finns i alla, har för mej det men jag vet inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Logiteck Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Tror det finns i alla, har för mej det men jag vet inte säkert. Vad är mages gulid? och vart finns den/de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.