Hoppa till innehåll

Reflexer !


Dream

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

j*vla ideotiska spel. jag blir skit förbannad >:(

 

j*vla onödigt spel . så förbaskat i h*lvete. man hinner ju inte med >:(, jag blir skitförbannad på såna där spel. j*vla spel.

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta har inte så mycket med reflexer att göra, det är mer fingerfärdighet som gäller.

 

Jag har iallafall fått 155/155 förut när jag brukade spela det här på hamsterpaj men det var för nåra månader sen, nu fick jag iallfall 152/155 på första försöket... ska försöka ta 155

 

 

Yeeha, tog 155! höll på att tabba mig men klarade det precis, andra försöket :visslar:

det är ganska lätt om man bara koncentrerar sig

 

vad är erat "High Score Mode" rekord? tog nyss 149 ^_^ brukade sitta och nöta det här spelet förut...

 

Viken är er favorit hat? min är nog apan eller den där med mask och hög hatt...

Redigerat av Bagheera
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte hur man får olika hattar men ett spel för att mmm slösa sina ttista minuter

 

Man får hattar av att klara av ett visst antal poäng på high score mode/ endless mode och på Play Game, finns 25 totalt, du har säkert fått nåra gå in på Options och kolla

 

 

Om ni går in på www.hamsterpaj.net och sen in på underhållning / onlinespel kan ni få mycket större bild, och så sparas det tror jag

 

Mitt nya rekord på Endless mode är 182 ^_^

Redigerat av Bagheera
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...