Justusett Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Klan namn: Intenze Krav: 12+ högst 15! Mogen wajnfri! mick behövs inte, vi tar taktiker ingame! Söker 4 pers! Jag har tänkt att denna klan skulle komma långt. Vi behöver en awpare, 2 bra försvarare, en bra rushare(jag är en av dom) Vill nån joina? kom inte med nåt annat än "JA" och skriv inte "NEJ" om du inte vill joina... (Slösa inte på min tid) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 du slössar väl inte nån tid om nån skriver nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 17 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 -_- Jo, jag vill ha "JA" svar o inte "NEJ". Så varje gång jag besöker denna sida för att kolla om någon har skrivit nåt så behöver jagi nte läsa masser "NEJ" Tillbaks till topic, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 (redigerat) Jag skulle väl kunna joina din clan, beskriv den lite mer va... Via PM Jag är skitbra försvarare ;) Fasst jag vill bara se om du är bra först, jag har en egen server där vi kan spela. Redigerat 17 Maj 2006 av Potatisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 17 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Visst! va bra :D! Mer pers? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 jag är gärna med jag är ganska bra rushare med awp (blandning) men inte så bra... men det kan jag förbettra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Ok, bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Ok, bra FragMention count me in jag e bra försvarare och lyder och äger skiten ur alla här :P ne skoja men jag e bra försvare och e bra har inge ljud krajjad så jag suger lite :P men jag har ventrilo lite snabb dator och vill så *Beep* joina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Du mogen right? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Du mogen right? sure thing :P men adda mig på [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Du mogen right? aa jag har addat dig nu,,, Det behövs inge fler! vi e fulla nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Vi behöver en awpare, 2 bra försvarare, en bra rushare. *asg* Låter skillat ^^ inte bättre att vara bra på det mesta? haha naps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg