Justusett Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 1-an, varför svarar du? Vår klan har inte äns börjat spela nåt, klart man ska ha mick. Men det f*n får man skaffa sen om man inte har nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 -.-' inte alla som har "mick" eller headset.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Ja, det e de jag menar oxå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Ja, det e de jag menar oxå... Nu har vi både IneZ och Intenze som jag och FragMention här pratade om ! om ni vill joina fråga Mention! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 1 - an det är det jag menar :) haha dom är naps :) skulle vilja lira pcw mot eran "clan" haha www.excellent.2u.se skriv där eller adda [email protected] om ni vill lira naps :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tronix Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Hejsan hejsan, klickade runt lite, du verkade seriös. Jag letar clan eller clan och clan, en seriös denna gången. Är bra på allt, vi kan lira 1vs1 så kan du få se mina skills. Kan alla vapen så de e lungt. Kan bidra med nästan allt som behövs (vent,mircserver) (cs server ibland) (Hemsida?). Ta min msn, [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 1 - an det är det jag menar :) haha dom är naps :) skulle vilja lira pcw mot eran "clan" haha www.excellent.2u.se skriv där eller adda [email protected] om ni vill lira naps :) NeoX, om vi är "naps", läs inte denna tråd... lr skriv inte heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 kkkkkkkk noob :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 NeoX, hur kan jag möjligen vara mer mogen än dig? jag är 12 år och du hmm? 15? det verkar inte så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 du är inte speciellt mogen.. det är det att du "tror" att du är så j*vla bra, med din"awp guide" som suger, och allt du skriver men det är du inte. om din clan ska gå långt så kan ni ju inte ta "taktiker in game" fattar du väll.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 26 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Du NeoX, Jag är mer mogen än dig. Jag sa att awp guiden inte är bra och att man inte lär sig nåt lr hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 varför då lägg ut den? >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg