Megaklumpen Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 exakt, moget att lägga ut en guide som man inte lär sejj nått av <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 åå jag har nyss tagit bort det från min data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 26 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 åå blizzey jag tar åt mig åå ååå asså jag tar åt mig så mkt. INTE. Jag har inte tvingat er till nåt lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loka Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Klan namn: Intenze Krav: 12+ högst 15! Mogen wajnfri! mick behövs inte, vi tar taktiker ingame! Söker 4 pers! Jag har tänkt att denna klan skulle komma långt. Vi behöver en awpare, 2 bra försvarare, en bra rushare(jag är en av dom) Vill nån joina? kom inte med nåt annat än "JA" och skriv inte "NEJ" om du inte vill joina... (Slösa inte på min tid) Ja :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 hahahah fragmention går off topic i sitt eget ämne.. LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 URSPÅRAD. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg