Gäst virrs Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Skrev samma förut, men fick inget svar då. Lr jo, Då vare en som frågade hur många bildskärmar jag hade.. jag har EN!.. så läs texten nedanför istället! Jag har ett problem, på nått sett så har inställningarna på skärmen blivit så att den står i Flerbildskärms läge. Att varje gång jag startar datan måste jag trycka på Alt+F5 För att växla till rätt bildskärm,. jag har bara en skärm på min data, så därför äre bara svart på skärmen, Men när jag ändrar inställningarna till så det ska va, så sparas inte det, så fort jag startar datan nästa gån blire samma sak, Vad ska man göra för att fixa det? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Du kanske har fler drivrutiner. Kontrollpanelen > System > Maskinvara > Ehetshanteraren > Bilskärmar eller Bildskärmskort. Kolla där om du har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Hmm, jag hade det också ladda ner nvidia och sätt 1024x800 så funkar det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.